PolarN



Tjaaaa!
Äre lugnt ella?;)
näe seriöst nu! Har inte bloggat på hela dagen ;O näämen...tråkigt för er då, moohaaahhahaxD

Skärpning nu. hahaha
Sov typ halva dagen, sköönt! Sen försökte jag plugga lite har spelat lite piano och tagit det chill liksom.

Skåningen ringde och var helt borta, hahahaha<3 Emma skrattade så att jag skrattade åt skrattetxD
Ikväll var jag med lite kompisar jaoo! grymt kul&myisgt<3 Det är JÄVLIGT KALLT UTE!

Imorron blir det skidåkning om det inte är för kallt... Annars är det farligt om man åker snabbt. Men sen blir det franskapolarN som joinar mitt place:D<3 Sara och jag ska förbereda oss på tisdagens francais prov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0