Grattis bloggen 1 år

Nu kommer ett super inlägg om bloggens år! :)

Detta året blev det:
628 kommentarer
750 inlägg

Mamma och Olivia hade fixat jätte fint firande till min blogg ikväll!<3 TACK!
 



Haha, jag bloggar liksom i bilen! xD




Första Hissa&Dissa



Det känns iaf som att bloggen har utveckats lite... Nu har jag egen header och design, under året har det också varit lite olika widgets som ipod, snö, fladdermöss, spel, ipod, namnsdagar, datum, väder m.m :)
Tack vare bloggen har jag också lärt mig en hel del om Html-koder!
Bloggen har gjort att jag sitter mycket mer vid datan föresten.. hehe ibland kan man kalla mig "bloggberoende" ;P
Men jag gillar att blogga, absolut! :)<3

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis på 1års dagen. Vilket bra Blogg år du haft lycka till med 2010.

Kram

2010-01-10 @ 23:56:40
Postat av: Carina

Grattis grattis, du e en sån bra bloggerska :)

En jättefin blogg som är kul att läsa & med alla fina bilder. :) Kram

2010-01-12 @ 08:50:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0