Dagens shoppingrunda


Det jag har på mig är dagens shopping!


Idag blev det en hel-dag på stan. Det finns bara en som orkar mig på stan och det är mormor. Jag vill gå in och titta läääänge, prova, stressa vidare, vila, kolla runt överallt, sen köpa allt fint!
Mycket trevlig dag!Det blev lite saker:)
Rean är inte så mycket att sktyta om längre, vårsakerna är det som lockar.
Puderrosa och classic är populärt, även lite hästinspererat är det som gäller i vår vad jag har sett iaf;P

Morgondagen är fullspeckad med en massa skoj!
Filip kommer :D Sen tekniska med morfar. På kvällen ska jag på teater, det fick jag i julklapp av mamma:)

Ha det bra, vi hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0