Ännu en dag... SKIDOR

Ska jag döpa om bloggen till "skid-bloggen" kanske?! hehe. Har blivit en hel del de senaste dagarna. måste passa på! :D

Idag sov jag typ halva dan ;P vilket behövdes, haha
Var ett tag nere vid snickarbänken och fixade lite.

Sen ut i spåret ett tag, fjärde dagen i rad (Y) det gillar vi! Blev iaf typ 9km!

Följde med mamma till friskis-funket, dags att prova outfit's! Imorron börjar F&S vårtermin, najjjjs! Mamma inviger sina funkis-kläder imorron på styrka-medel passet där hon är värd. Så det blir väl F&S imorron istället för skidor...

Skola imorron....
Om jag kunde schemat en aning förra terminen så kommer jag typ inte ihåg något nu.
SÅ nu har jag laggt in schemat på mitt skrivbordsunderlägg på datan :D fiffigt Jos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0