Vitamin Well Care

Trevlig skoldag med en massa prov. Började med NP hörövningar sen var det "oförberätt" So-prov. Idag var det gitarr prov också, där gick det iaf bra mvg på gitarren och höjde min sång till vg+ för att jag sjöng med! ojoj ;)
På idrotten var det Diana som höll i lektionen, riktigt kul! :D

Efter skolan gick ett helt gäng på stan, ladda inför imorron. Fixa vitaminwell care- my favorite!
Nu har jag ätit upp allt godis som jag tänkte ha tills imorron :(



Nu på eftermidagen har jag tagit det lungt det blev inget tränande idag heller.
Har pluggat lite och planerat inför helgen, samtidigt har jagh haft en sovande Cimon på axeln<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0