Syntest

Taggade inför Nationella Provet som ägde rum idag det var Svenska A-delen. Jag skojar inte när jag säger att jag darrade innan... Hjälpande händer tsm med kornelia mediterade vi innan och lugnade ner oss.
Provet var inte speciellt svårt men det var jobbigt tänkande.
På No:n gjorde Camilla oss yra, vi höll på med syn och skulle titta på lite konstiga bilder. Har några här nedanför, testa synen på klippet- tar bara några sek!
Sen ver det dags för mer Nationella svenska B som vi började på- hörövningar och diskution.
Snabbis hem till lillplutten<3 Tillbaka till skolan i en halvtimme för matte.
Hatar dryga människor! Sluta trampa ner på alla,skaffa ett liv, eller?!

Efter skolan var jag med my coolingpolers Sara. Yeah!<3 Vi ska ikväll iväg för att dansa lite ;)

[Klicka på bilderna för att komma till hemsidorna]

Är sträcken raka?


gråa prickar?

YR SOM FAN


den osynliga triangeln


two in one




Alla måste titta noggrant- HUR BRA ÄR NI EGENTLIGEN? försök slå mej och sara , mooahahaha!
-Tips ju närmre dessto bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0