Cupcakes



Idag har det varit bra, äntligen är allt som det ska, typ:)<3 löööööv
Vi gjorde inte så mycket konstigt eller speciellt, fast vi började dagen med att titta på OS, det var ju dock inte så kul eftersom Sverige sopade sig...
Efter skolan var det dags för en M.I <3 J.U -time. Det var fint! Idag var jag uppe på taket för att skotta ner lite snö, FETT JOBBIGT!
Sen var det bakning som gällde, haha som blev fett goda OCH fina:D<3

Ikväll stack jag och Emma iväg till intensiv-passet för att träna. Träffade Sandra där också, trevligt! Det var S**T jobbigt, har inte tränat på några dagar veckor.
Vi gick hem med OS i lurarna, haha.


  
Lilla jag...


Jag hittade en låt som var min absoluta favorit när jag var liten, inför varje skidtävling eller på träningarna var det alltid den här låten som spelades. Åhhh va kul, jag blir helt sprallig i benen när man ser på OS, speciellt Britta Nordgren som tränade med mig och tävlade för samma klubb när jag var liten.

Sweet – Ballroom Blitz


Sweet – Fox On The Run


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0