Själarnas ö

Hellllllllo :)

Nu är jag tillbaka innanför murarna, vi har haft en fin tid på själsö. Kvällen var kul -natten också, även morgonen och hela alltet var grymt!
Jag tog inte så mkt bilder med min kamera tyvärr, glömde bort att ta kort. hehe!

Idag låste amanda in sig på toan och kom inte ut, det var KUL! Hon fick sitta där och var panikslagen i någon timme sen kom räddaren i nöden med sin coola verktygslåda och räddade sin prinsessa, sen levde de lyckliga i alla sina dagar. Eller...?!
Iaf sen åkte mest jag och Diana runt på en spark hehe.
tack för allt<3

måste bara flika in med att mr.J är cool!<3

Sitter nu här med en massa beting- DET SUGER!
Sen orkar jag inte gå på dansen ikv heller...

mamma gjorde mat till mig precis det var gott, ska göra klart betingen SEN SOVA <3333

Herrrrå bloggen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0