nutellalovers


Gårdagen var bra:) annlednigen till att jag inte bloggade då var att på kvällen funkade inte blogg.se -,-
Efter skolan igår var jag med emelina och kornelia. Ullis gjorde plättar sen åt vi de med nutella och grädde<3mummms säger jag bara. sen tittde vi på lite film och så:)
På kvällen bvar vi på träning, det var länge sen men grymt kul!

Idag.
Jag har varit på grymt dåligt humör, vet inte varför och kommer inte på någon tillräckligt bra annledning heller. vaknade väl på fel sida typ.
Har varit med hundarna idag, var på promenad efter skolan. dom är väl för söta, de somnade i samma korg när vi kom hem<3
Ikväll är det yoga istället för dansen:)

[bild kommer snart]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0