mysa *****

Alla <3-dag inlägg och så..det har jag redan sagt till er ja.

Kändes som att jag skulle kunna sova hela dagen idag, men blev väckt av allt och alla, haha.
Tog det lungt nästan hela dagen och vilade upp mig, diskade alla glas från igår. 
Jag har verkligen vänt på dygnet kan man säga, på kvällen blev jag pigg. FÖR PIGG! som hammy igen. Jag gjorde "pizza" sen var det dags för "singelkvällen".
Hahah, nej men vi var ett gäng hos Kornelia för att mysa lite. Dock blev det mer dans och så. Och lite skidskytte är väl alltid kul, eller?!
Kom hem och tittade på slutet av wallander, den var dålig!


nååååågra glas


Jag måste säga ännu en gång, TACK FÖR IGÅR! Jag har världens finaste vänner<3


Kommentarer
Postat av: Emma

DU kan va världens finaste vänn :)<3

2010-02-15 @ 15:54:05
URL: http://emmabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0