jackson

Öhhjjj, tja! jag är trött som F*N, hehe. Men datan låg bara där och skrek "Sätt igång mig och blogga nu din latmask". Se där jag lydde min lilla data minsann:)

Kvällen var väldigt kul, den började på innergården, det blev nämligen sushi till middag, LOVE! Sen var det Kornelia's place som gällde. Vi började med att se This is it, den var bra faktiskt. Snacka om att vi har blivit love jackson;)<3
Dans och lite gott, lite prat och så det är fint de! Måste säga att jag & Kornelia ägde dansgolvet som vanligt, denna kväll med glittrande hippiband och ray's, YEEEAH!

 
favorite


Kameran hade jag inte med:( Men lilla diana har fotat, får lägga in bilderna om någon dag för dom var fina:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0