Guld

Åhh hela mitt inlägg försvann precis -,-

Jaja, kom hem för ett tag sen blev lite sent, men var tvungen att se klart när SVERIGE TOG GULD, LOOOVE!

Japp, ikväll var jag hemma hos en kompis vi hade det trevligt & mysigt! På vägen hem var det kallt, jätttte kallt för er som missat det denna vinter...;)

Den övriga dagen kan vi säga NO COMMENTS till...

Tillbaka till Guldet- Skidor stafett 4x10 km herrar, final. Sveriges lag hade: Daniel Richardsson, Johan Olsson, Anders Södergren och Marcus Hellner. Marcus är ju för otrolig, ännu en gång kommer han i på stadion, denna gång greppar han tag i en svensk flagga och åker överlägset över mållinjen. De andra i laget åkte också bra, men ingen slår faktiskt Hellner. WOHO!


hellner

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jättekul med Guldet, tyvärr har damerna inte lika bra lag, synd att dom inte tog ut Brita Norgren (Heter ngt. annat nu, är gift)Kan inte du ta upp skidträningen på allvar, du skulle lätt kunna platsa i OS om 4 år, pax, jag vill träna! ha ha.. kram min skiddrottning

2010-02-25 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0