dexter

Tänka sig att det blev ett inlägg ändå!

Onsdagar är ganska bra, börjar med sv-eng och jag blev klar och lämnade in mitt Svenska-arbete,skööönt!
Lite so i datasalen, lunschen blev ju försenad som vanligt...
Lite musik och vi spelade gitarr, och avslutande idrott.
Sen gick jag och gjorde min ANSÖKAN TILL GYMNASIET på dexter. Läskigt!

Efter skolan var jag och Wilma ute en stund i snön sen blev det lite pluggeliplugg innan träningen. Var på gymmet och fick en tränare som hjälpte mig runt till alla krångliga maskiner. Avslutande med cross + simpsons, haha ;P

Är trött i hela jävla kroppen om jag så får säga... Måste lägga mig tidigt ikväll lovade jag mig själv.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska du gå för linje?? :D

2010-02-04 @ 15:38:06
URL: http://jjohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0