Dags för fredagsmys

Nu är det dags för fredags mys...

Skolan idag var chill, började dock dagen med att komma lite för sent. Men,men det var ingen som stördes av det:P Annars har vi bara haft "roliga" lektioner.Avslutade med tjej- Kill -panelen. hehe

Nu sitter jag här och har äntligen fått Cimon att sova så nu blir det att fixa till sig lite inför kvällen. taggataggatagga<3

Hörs någon gång. Jag har inte så stor lust att blogga har mina svackor ibland. Det kan vara annledningen till att jag inte har bilder eller orkar skriva så "roligt". Trots allt finns mina fina läsare kvar<3 Juste, jag har fårr önskemål om att börja med Hissa&Dissa igen :D
Ska ta mig i kragen och starta med det! :)<3

Tjingeling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0