Bus hundarna

Efter skolan försökte jag plugga lite med en sovande Cimon hängande på mig. Malin kom förbi en stund och hälsade lite på nykommlingen:) Fast framförallt hennes favorit Wilma. Malin och Wilma är BÄSTAPOLERS verkligen!

Lite senare var jag själv med hundarna och jag skulle göra mat till mig. Då blev de såklart helt överspelta. En skällande Wilma och en wild n' crazy cimon som galloperade och voltade runt överallt.
Efter en timme när jag satte wilma på stolen brevé och Cimon i sin bur kunde jag äntligen äta:P
Lite bus -sen var vi alla trötta och när olivia kom hem hittade hon alla sovande i soffan.

Nu blir det film!
Tagga!!!! NP-svenska imorron :S




Kommentarer
Postat av: sandra

söta hundar (= har mailat till dig., lite frågor ang gotland ;)

2010-02-08 @ 21:02:04
Postat av: Kornelia

åååh, på sjätte bilden uppifrån gnosar ju Cimon. GNOS GNOS GNOS GNOS GNOS GNOS!!!!

2010-02-08 @ 22:21:03
URL: http://korneliadunkels.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0