vadå ledig???

Hej bloggen!

Igår var jag ledig jag gick på stan med några kompisar<3 På kvällen var det festival almedal, det var mysigt. Träffade en massa kompisar och hade lite kul :D
Träffade Louise ett litet tag innan hon åkte iväg med färjan för hon flyttar till sthlm...bajs.

Idag, fredag jobbet tänkte jag... MEN när jag kommer till jobbet hade fick vi nytt schema igår som jag inte sett och där står det JOSEFINE LEDIG FREDAG! fint, och jag står där och är redo för att jobba!

jaja, jag fick ett extra jobb och jobbade för en konferans iaf. haha

Nu ska jag ut i solen och träffa någon! Ikväll ska jag träna lite eld och sedan träffa Mikkis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0