Mitt längsta inlägg?

Då är vi tillbaka till medeltiden igen.

De senaste dagarna har jag haft fullspäckat schema!

Träffade Mikaela i fredagskväll det var länge sen jag träffade den lilla flickan. Vi hade det väldgt trevligt iallafall!<3
Lördagen tillbringades med Kornelia eller ja först jobb såklart men på kvällen var jag med henne. Vi tittade på snabba cash och hade det skojsigt med hennes släkt :) Sen sov jag där!

Att vara med Kornelia Dunkels känns som att stå på en hög höjd och hoppa


Bild: Love Strandell

Igår var det galet mycket!
Väckarklockan var ställt på 03.45 och jag skulle ha frukost på hotellet och idag jobbade jag tillsammans med mamma :)
Snabbt vidare till Pax, träna lite och sedan invigningen av medeltidsveckan som avslutades med en parad på styltor.
Springaaaa till drotten, träna och ha föreställning!

Bild: Love Strandell

Ledig i 2 timmar då chillade jag och Kornelia :)

På med gute-dräkten och kämpade på scenen, tyvärr förlorar ju vi gutar mot danskarna... hehe

Snabbt ombyte till änglakläder, och sen dansade vi runt jungfrun vid strandpromanadens scen. Snabbt ombyte igen till eldkläder och vi från Pax inledde festkvällen med ett eld nummer. Jag och Kornelia gjorde den traditionella "sluka pinn-dansen".
Snabbt ombyte IGEN, hem och på med nutidskläder. Mötte upp lite flickor och mot Johanna Engström som hade födelsedagsfest hos sig :) Shit va fint det var! och grattis i efterkott gumman <3


Foto: Love strandell

Idag har jag jobbat, fick gå lite tidigare pga lite halvdassit väder. Gick ner till marknade och tittade på lite saker med några:) Sen träffade jag Kornelia, och hennes syster som också heter Olivia:) Olivia och Cimon blev bästa kompisar!

Nu ska jag kila iväg till mitt nästa jobb som är att servera på Nicolaus gästabud :) pusshej

Juste jag har precis paserat 1000 inläggsgrännsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0