Huvudstaden och lite gamla bilder

Det var inte det lättaste att stiga upp idag... Sov lite i de otroligt osköna stolarna på båten iaf.
Åt lite god mat hos mormor sedan har det varit shopping heeela dagen med Olivia :) Har hittat lite mer fynd den här helgen!

Jag har mammas lilla söta rosa dator just nu, då hittade jag lite fina och gamla bilder som jag tänkte dela med mig av :)

Imorgon ska vi fira morfar sedan åker jag och Olivia tillbaka till ön igen...


Olivia på yasuragi


yasuragi Jag


Mamma, yasuragi


Bubbelbad ute, yasuragi

Jollesegling

Jag i min lilla jolle


ajjjj


söta


agillity


Haha, Filip råka kassta upp jackan i trädet...


Duktig Wilma


Skolavslutning


Skidåkning


Bada i snöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0