Hej jag lever



Det har varit galet mkt, specielt olika jobb...

En dag var det först jobb direkt ut till en kräftskiva och hallå igång hela natten, sov i 1,5 timme och gick upp 05.00 cyklade från snäck till jobbet och hade frukosten. Direkt efter frukosten gick jag ner till VCB och jobbade lunchen där... Inte nog med det så cyklade jag snabbt sopm en galning till en ruin där vi tränade inför eldföreställningen vi skulle ha senare på kvällen. USCH!

Imorron efter jobbet åker jag och Kornelia till sthlm! Ska bli galet kul, vi ska shoppa träffa lite vänner och ha det super kul <3














lite från festkvällen på strandpromenaden förra söndage.
Foto: Freddy Müller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0