Snabbt om allt







Lite bilder från olivia <3



Dålig på att skriva...

Kommer inte ihåg vad ni fick veta sist men som vanligt har jag ju då jobbat men IDAG är jag ledig, underbart!
De senaste kvällarna har jag varit med Kornelia, igår var jag med Diana vi kvällsfikade på torget och det var jätte länge sen vi sågs<3 Sen träffade jag Kornelia,Emelina och Wilma, det är lite tråkigt för Wilma sticker från ön idag...
En kväll blev det ost/kex och en gitarr hos mig när vädret inte ville vara på vår sida. En annan kväll var det typ fest.
En till kväll då jag var ute och åt med Miranda och mamma sen tittades det på film.
Juste, en kväll gick vi på eldföreställningen med trix, dom är bara för bäst!

Liten snabbis där och alla är glada ;)

Snart kommer Olivia med båten hon har varit borta ett tag. Nu ska jag shoppa tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0