Nv10c

Tja!

Måste börja berätta för er om min och Kornelias sthlm-tripp! Den var underbar. Vi träffade Wilma, hon åker till skolan sen :/ Vi gick iaf på stan och såg på bio. Träffade en annan stockholmskompis, det var kul :)
På vägen hem såg vi på sex and the city 2 i båtens bio och åkte jätte taxi hem :)


Annars vad har jag gjort de senaste dagarna? Joo jag har jobbat in i det sista, börjat 5.00 i helgen... Varit ute och sprungit. Varit på kneippbyn och sett sista föreställningen med olivia som annika och varit på Victors 2års kalas:) Fått en kusin. Jag har färgat håret också :D

Sist men inte minst så började jag i nv10c idag! Bra klass tror jag<3

Idag efter skolan åt jag med Rikard, sen var jag och fikade med Kornelia, Filip och Max på ringduvan :)


jag och Kornelia har även inlett en detox-diet. Goooodigoodi <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0