Hej Läxor, redan!?


Andra dagen på gymnasiet, vi skulle ha en "lära känna varran" -dag. Jag vet inte riktigt om det var så bra att analysera jordnötter då, men... haha
Vi har också fått vår första läxa, i Svenska. Lite sjukt faktiskt.

Gick på stan med Rikard efter skolan, vi inhandlade lite skolsaker :)
Hem till mig och fixa eftermiddagens smoothie, nyttig och god!

Lite senare träffades jag och Kornelia, inhandlade det vi behövde för kvällens recept. Hem och laga den nyttiga maten som blev riktigt god.


Sedan sprang vi iväg till kapitell för gästabud med två sällskap. Då blev det lite eld och gyckel :)
Nu är jag trött och jag bör snart sova, måste bara avsluta dagen med lite te! ;)












Vi började följa ett recept men det blev ganska snabbt så att vi inproviserade ist :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0