träna bort förkyllningen

Ännu en dag med Aprilväder! -,- Suck. Det har varit snö/regn/och en aning solglimmt nu för ett tag sen:O

Skoldagen började vid 9(?). Vi hade nationella prov i matte C-delen. Det gick bra, men blev stressad som vanligt så en hel del slarvfel får jag räkna med!
Låååång-lunch och sedan en onödig franskalektion...
Direkt efter skolan gick jag och min träningspolare Nina till FormFitness. Tränade där i typ 2 timmar! :thumbup: Bra av oss!
Jag tänkte att det är bra att träna bort förkyllningen... Men det kanske var den bästa botemedlet iaf:P haha. Träningsvärk kommer också kan jag lova ;P
Ska försöka skriva på dekcaren nu.... tror jag

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0