Tack syrran!



Olivia hade bakat en kaka till mig för att "fira" att jag kom in på mitt förstahandsval till gymnasiet, Naturvetenskap-Miljöinriktning :) Så himmla fint<3



Tja! Min dag har varit bra:) Jag sov ju som sagt hos Malin igår efter en underbart bra fest! Musiken var bäst och maten var bättre än bäst<3 Dans,dans och lite annat skoj tillsammans med mina fina vänner gjorde kvällen bäst!

Jag och Malin sov för det första ganska länge idag... Sen gjorde vi världens godaste frukost! Fruktsallad, crossiant, macka med gott på, panacotta och juice. DET NI :D
Sen var vi tvuga att gå ut i det fina vädret vilket inte var bikini-varmt så vi spelade lite fotboll sen gick vi in och hade lite kul... :) hehe
Nu på eftermidagen och kvällen har jag städat ihop lite i mitt rum och försökt skriva på en deckare till svenskan... Det går jäkliget segt :/ Ska kanske se Walander nu, men vet inte :P Godnatt iaf skola imorron<3


Kommentarer
Postat av: Carina

Jätte grattis till att du kom in. Så kul :) :) :) Massa kramar från mej

2010-04-19 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0