Två pluggande varelser

Yttligare en fin dag här på ön!

Skolan började med idrott sedan lite franska. Nu har vi börjat jobba lite mer påriktigt igen på franskan.
På No:n förkopprade vi nycklar, det var cooolt! Eller inte direkt men.
Efter lunchen( måste bara flika in med att jag åt jäte god lunch) iaf, efter lunchen... så var vi och tittade på bio. Efter ett tag kände jag ingen filmen, men den är ganska bra ändå :)

Annars har jag faktiskt mest pluggat! Se där minsann, duktiga jag. Varit ute och lekt lite också för det är kul :D
Förmodligen är det beep-test imorron igen, det kommer gå under för mig eftersom jag fortfarande har problemhals:/

En liten kille som hjälpte mig att plugga, haha! Checka in videon i förra inlägget<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0