Tråkigt besked

Tja alla coola människor där ute i bloggvärlden och ni andra också!
Måste bara berätta att jag och massa polers har badat i havet idag, FATTA VAD COOLT! (har typ inga bilder så... Men malin har några tror jag, kan visa någon gång kanske)

Jag har funderat på det här länge, vägt fram och tillbaka, fördelar och nackdelar. Man kan inte tro att detta ska komma från mig direkt... Här om dan läste jag lite gamla inlägg, ich jag måste säga det själv att min blogg var så mycket bättre förr! Helt serisöst!
Och va fan har hänt med min uppdatering, det kan liksom gå en hel jäkla helg utan ett ljud från mig ;O
Inte nog med det. Jag lägger aldrig upp kloka bilder längre, orkar inte ta kort och är allmänt tråkig...
Skriver helt oväsentliga sakeroch berättar inte alls mycket längre.
Min ända glöd i mina inlägg är TJINGELING, liksom.... Halllåå!
Så därför har jag nu beskedet till er
- Jag tar en STOR fet blogg-paus!
Men ta det lugnt jag kommer fortfarande läsa de bloggar jag följer :)

Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Olivia

:´( Whyyyyy doooont leaveee meeee!!!!!! :(:(:(:(:( buhuhuuuuuu D: du e tråkig Jos!! fyy på dig! det här är inte okey.....meeen

2010-04-01 @ 21:01:59
Postat av: Oliva

......Det här är ett första april skämt eller hur!? ASSÅ JOSSSSS!!!:D du e busig duu! jag visste det annars hade du varit tvungen att sluta andvända din " I´m so bloging this tröja" och ja mena dete ju sååå ovärt licksom..daaa! ;) hahahahahhahahahahaha liiiite kul var det facktist,och så känns det så skööönt att ha blivit lurad jamena det hör ju licksom till 1 april! :) APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL! ( DEn var till mig själv )Meen tjingeling da jos,och glöm nu inte livet leker ;) hahahahaah PUZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

2010-04-01 @ 21:08:01
Postat av: Anonym

FAN DIIIIIIG! :(

2010-04-01 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0