Träffad av en "bli sjuk pil"

Jag är sur. På mig själv... Jag har legat helt deckad i princip de senaste timmarna, eller rättare sagt direkt efter skolan tills nu. Sista lektionen var det som om någon sköt en "Bli sjuk pil" i mig och POFF jag blev sjuk typ.

Jag som hade en massa planerat idag. Efter skolan skulle jag och Malin äta PopRocksGlassen vilket vi gjorde också. Men direkt efter det slängde jag mig i säng. Fick skita i smink träffen med MarryKey, träningen med Pax och nu missar jag även Friskis som jag alltid går på den här tiden!!
Nu är det bara att hoppas att jag inte blir så sjuk att jag missar skolan imorron :O

Bild jag snodde av malin :)<3

Jaja... Ska nog försöka hålla mig vaken i någon timme till annars kommer jag aldrig sove inatt:/

En random bild. När jag var liten på den tiden jag bodde i Uppsala var jag med i Stovreta IK där jag var med på skidor. En gång var jag på läger här på Gotland. Då kunde jag inte direkt se mig själv som gotlänning några år senare...


Kommentarer
Postat av: Diana

SV: Ja, så kanske det var :P men det känns ändå lite småjobbigt :P

2010-04-21 @ 10:22:26
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0