SOLA

Tja alla glada mäniskor!
Idag visade vädret en stor sol över lilla ön här. Och mycket riktigt, här blev det sol minnsann :D

Började dagen med en liten joggingrunda, inte det värska flytet direkt känndes mest som om jag rullade fram med allt godis i magen... Men det blev iaf 6 km om jag räknat rätt;P
Nu sitter jag ute i solen, datan i knät för lite soft musik och för er kära läsare så att jag kunde blogga. Men går nog in med datan nu och lyssnar på mobilen ist, ha en fin dag och UT I SOLEN MED ER!

Om ett tag kommer Malin hit<333


Direkt från soligaträdgården. Vet inte riktigt hur det ser ut eller hur jag skrivit för man ser typ inte skärmen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0