Regn...

Självklart är det dåligt väder just nu, säkert för att jag kaxit började inlägget igår med "Yttligare en fin dag här på ön!" ...smart Jos!

Skoldagen är inte så mycket att snacka om, har gått bra! Vi tog foto och sprang beep. Det var lite komiskit konstigt att jag klarade mig bättre den här gången trotts att jag tränat mindre och en förkyllning som lurar, haha!

Efter skolan var jag med Marike, Embla och Klara. Vi hade det bra!
Sen var det träning med paxarna. Vi sprang lite, lekte och stretchade en massa. Snabbt som tusan, jag spraaaang verkligen(i regn) för att se på olivia och hennes "teater,dans och sång"-grupp, de hade uppvisning. Det var speciellt men väldigt coolt!
Hem i ännu mer regn... och nu sitter jag här och ska stänga av datan om 2 minuter, ska upp skiiiita tidigt imorron för att simma ;)
Så tjingeling & hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0