Regn och Panik

Hehe, lite roligt att mitt förra inlägg handlar om hur soligt och varmt det är ute när jag nu tänkte berätta för er att det spö-regnar ute! PISS-SKIT-VÄDER!
Jag och Malin hade iaf en mysig dag, vi har inte gjort något speciellt med ändå så har vi så jäkla kul:D<3

För sisådär 20 minuter sen var jag totalt skräckslagen! Det kom nämligen en spindel, och då snackar vi SPINDEL! Asså den var grymt stor! Har aldrig sett en större (förutom på skansen då) Inte nog med det, den kom springande på mina åtta den I MIN SÄNG!

Fatta va jag fick panik! Jag samlade ihop mig och satte på mig skyddsutrustning och fångade upp den. Jag vågade inte släppa ut den och inte låta den vara i en liten kartong heller... Så jag la den i flera kartonger, högst upp la jag massa tidningar! Ovanpå det ligger den en varningslapp för den som vaknar först imorron :) YES! Jag vann!

Iallafall vågar jag inte sova i min säng...Tror det blir soffan för min del inatt, hehe


Min sovkompis denna natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0