KNAS

Hej alla glada människor!

Kanske ska börja med att säga att det var en rolig kväll med lite kompisar igår<3
Idag när jag vaknade kunde inte jag prata, haha. Det var helt sjukt vad min hals är konstig. Men efter lite te blev det bättre... Fast jag låter som en ful gris just nu men.

Ska nog ta det lugnt idag så mycket jag kan och försöka att inte förvärra min förkylning.
Blev inga bilder igår. Därför plockade jag ihop lite gamla bilder när jag är KNAS. Asså verkligen freakar när någon tar kort liksom^^
haha




Kommentarer
Postat av: Carina

Ha haa ha va många kuliga bilder. Krya på din lilla hals nu. Jobbigt att inte kunna prata. Kramissss

2010-04-26 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0