kalas

Tja sjuklingen här! hehe nej men jag mår bättre, lite doping sen iväg till skolan. Tyvärr var första lektionen idrott som jag inte var med på så var med några kompisar som gick hem till Johanna istället :)
Sen var det franska, våran lärare kommer typ inte hem från Cypen för att flygen krånglar så vi får väl se hur länge vi ska ha våran "extra lärare"...
No:n var krånglig men jag fattar sakta men säkert, hehe

Efter skolan gick jag hem och satte mig i en solstol på gården tillsammans med de fina hundarna för att vila lite. Blev inte en sån lång stund för skulle iväg för att fira Jacob som fyllde år idag. Grattis! Åt lite som inte hälsoveckan gillar, kollade runt och åkte lite fyrhjuling.


Igår bär jag var sjuk och bara låg och sov fick jag panik över alla skolarbeten så nu har jag tagit tag i svenskan och skrivit lite :) BRA JOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0