Ett riktigt inlägg!



Jag & 92 andra hjärntvättade människor som slänger sig i ett isigt vatten...



Nu är det faktiskt den 2 April, nu är det inget skämt längre :P

Min dag har varit bra, jätte bra :)
Eller ja skolan vara mest onödig...Fast Bosse som berättade om sin olycka var bra!

Det var påskparaden idag, så jag och Malin klädde upp oss och vandrade. Fick GODIS:D
Lite snabba ryck sen för att plocka ihop kläder och sedan iväg till snäck där Vårdoppen höll hus. Vårdoppen är nämligen en av mina och Malins traditioner<3
Iår hade vi även sällskap av lite vänner, det var inte alls farligt kallt som jag hade för mig. Bara 6 grader varmt!
Lilla viktor och Jokob kom och tittade på oss också.

Efter att Cimon gått med mamma till snäck var han helt slut så han fick åka med mig innanför jackan i malins bil, haha lilla plutten;P

Den här Påsken kommer sluta med att jag rullar fram pga av övervikt för jag äter godis hela tiden, HAHA!
GodNatt imorron kommer girlsen hit<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0