Eldbloggen ?



Hej det är en trött Josefine här!


De första lektionerna i skolan var lite meningslösa, vi gjorde i princip inget... Men efter lunchen hade vi "musikprov", tror de flesta klarade det gallant :)
Sen var det då dags för det eftertalade beeptestet på idrotten. Jag är nöjd med min insatts och från&med idag ska vi föra "dagbok" om våran kost,sömn och träning.
Efter skolan blev det en snabbissnabbis på stan sen hem och promenad i det fina vädret med hundarna och träffade Embla då<3

Fixade mer på eldnummret med Diana och Kornelia, som gick frammåt.
Idag kan jag skriva upp att jag varit på träning med gycklarna. Vi tränade lite styrka och olika lyft. Trevligt!

På kvällen har jag tränat med tjejerna igen, vi tränade programet med alla saker och eld och det gick bra :)
Är bara lite varm om tungan och sen är armarna och benen lite "nyvaxade" också, hehe!

Underbara Diana på Effes! (snodde den från hennes blogg, men vadå det är ju reklam för lilla henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0