Äta glass, äta jordgubbar...

...äta sig så satans tjock"

Nu är jag hemkommen efter en proppad dag!

I skolan hände inte så mycket, Franska läraren var tillbaka, satt ute i solen på engelskan! Det var nämligen otroligt fint väder idag<3

Efter skolan var det en snabbis på stan som gällde, sen gick jag, Malin och Kornelia hem till mig för att sola. Outfiten nu var bikini och kjol liksom:) Vi åt världens godaste glass,choklad med jordgubbar! De ni<3
Vi spelade lite gitarr och "sjöng" vilket inte gick så bra för min hals :P

På pax dansade vi, och sjöng... suck min hala igen.
Hem en snabbis sen kom Kornelia hit igen för att träna styrka-medel! Härlig dag :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0