Aprilväder

Snabbis kommer här!

Dagen har varit bra, onsdagar är bra :)
De första lektionerna "läste" jag... Sen lite so och hem till lillplutten på lunchen. Efter de var det musik lite småtråkigt fast vi fick tillbaka "pianoprovet" vilket gick bra. På idotten var jag och några andra i skolans såkallade gym. Jag var absolut bäst & starkast!!! ....eller?!

Efter skolan gick jag med Diana hon skulle fika med Malin Larsson ;) haha, iaf så var jag där ett tag för att träffa henne (Det var länge sen) och snicksnacka lite :) Sen gick duktiga jag hem för att plugga, erkänn att det var länge sen jag skrev "Nu har jag pluggat" !

Nu ska jag iväg på MaryKey smink öppethus tror jag man kan kalla det :) Tänka sig att det blev idag också eftersom jag missade i måndags. Sen ska jag träna med Pax :)


Imorse snöade det! Och nu liksom.... hallå det är ju liksom sol! APRIL VÄDER?!

Outfit:
Tröja Odd Molly
Leggins CheepM
Skor Gant
Smycken Sabo,Snö, (armband av emma)
jacka BikBok
Solbrillor Ray-ban Wayfarer




sa jag snabbis kommer här i början? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0