Däcket


Sista skoldagen innan helgen... Hade en liten sovmorgon till typ nio då bilden började. Vi målade av lite djur. Fick reda på en sak just den timmen... han kommer klara det, jag lovar!
Sen hade vi No, visst blir det roligare om boken är fin? :P haha

På Svenskan fick jag värsta annfallet och rev sönder mitt arbete. Låt mig förklara. Berättelsen jag skrev klart igår natt hade jag skickat till min mail för att fixa lite felstavningar och så... Men för det första så hade jag glömmt mitt lösenord, jag kom ihåg siffrorna och bokrsäverna men inte ordningen...Så jag satte mig och skrev ner alla möjligheter och hittade tillslut rätt!
Men sen gick det inte att spara för det var en konstig fil. GAAHH!

Sen var det bara lite läsning och lunch typ. Men sist men ABSOLUT inte minst var det musikkunskap som gällde:) Det var jäääättttte många där. Vi ska skriva och kompositera låtar i grupper. Mitt super team är jag,Rikard,Diana och Albin. Toppen, vi kommer äga alla. Vi ska filma alla låtar sen, det är coolt!

Slutade tidigare och tittade lite vid bildkunskaparna. Sedan bar det av hemmåt. Nu har fixat bilder bl.a till mina nya header .

Lite oklart om vad som händer ikväll...


Kommentarer
Postat av: Diana

han måste göra det...jag vet inte vad jag gör annars...



Yes! vi är super team!

2009-09-05 @ 12:23:49
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0