Spindelforbi

Innan jag börar måste jag bara berätta om att från och med ikväll verkligen hatar spindlar och är sjukt rädd för dom! Jag har sett min största genom tiderna I MITT RUM! Vågade inte ens ta kort på den... Sen utanför mitt fönster är det värsta spindelboet för korsspindlar!! HJÄÄÄÄLLLPPP!!



Kvällen blev mer än lyckad! Underbara kompisar och mys hemma hos kornelia. Det började med lite tårta och så. Sen hade jag Ice Age med mig, men det var 2:an. Men så jävla kul och bra den är asså!!! :D
WE ♥ SID

Sen kom de andra, det blev spel, promenix, musik och MYSIGAST:)♥



lite girls♥

Imorron ska jag upp ganska tidigt för att åka med Malin till en sak i Väskinde. Det är... jag vet inte riktigt men man sitter i en bil och åker en bana typ :P Jag får berätta mer om det när jag vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0