Den är grön

Ganska så grym dag faktiskt! Jobbade på bra på No:n och blev klar, sedan var det lite svenska och svenska igen. Men sen kom det bästa, Musik kunskapen:) Vi började med att dansa den traditionella dansen på skolgården. Sedan började vi att skriva på våran låt och et gick väl sisådär, haha^^

Vi var kvar en stund några i skolan. Sen var jag ett tag med Albin och Rikard. Vi kollade lite på stan och så. Skojjsigt värre:) Vi gick förbi Hedbergs och där satt Embla och Marcus satt. Där blev vi kvar och sedan kom det en massa andra människor dit. Vi gick också runt lite i stan allesammans. Jag lekte mest med Conrad vilket var ROLIGAST EVER!
Hem sen och visade mamma och hennes kompis lite med Pse och html saker till bloggar:)

Jag fortsatte med design och koder när jag sedan designade klart Teddy&Freddy-bloggen, ska snart börja på kickinavel's också :)

JAG VILL SE ICEAGE :(

Kommentarer
Postat av: Kornelia

JAG VILL OCKSÅ SE AGE ICE <3

2009-09-12 @ 08:38:48
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0