suck för mig

Idag har det varit skola, var ännnnu tröttare idag...
Men kom tillslut iväg lite småspringade genom regnet men kom precis i tid iallafall!
Jobbade med svenskan, skrev,skrev och skrev - Men jag blev missnöjd så nu på eftermiddagen har jag suttit och skrivit en ny... suck -,- varför måste jag vara så jobbig?! Jaja, den blev bättre iallafall :) haha^^
Sedan hade vi lite musik, So och sist idrott. Kunde minsann hoppa länghopp två gånger för ryggen :D

Som sagt har jag nu på eftermidagen jobbat med min berättelse och lite annat skoligt, typ Franska.Har lyssnat på Urams Plant då blir det kul! Allt blir kul då<3
Har fixat lite annat också men nu ska jag ut med Wilma. puss hörs sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0