besviken

Ryggpasset var bra, men ändå inte... Det var inte så jobbigt. Det var viktig sak i Visborg så direkt efter träningen stack jag dit. Träffade alla, myyyys!
Efter cyklade vi runt lite och snackade jag, Kornelia och Rikard. Sen kom Amanda men då stack hon och Kornelia iväg till affären.
Vi cyklade lite till och pratade lite sen gick jag hem och tittade på Marie Jungstedts film. Är lite besviken på den... Men jag är statist ibland men det bästa har inte kommit än.. Nästa avsnitt typ!
Nu är den slut, och jag blev grymt besviken på den :( Inte ens slutet var rätt heller...

Josefine och Kornelia


Gotttttt- eller i det här fallet är inte godiset de viktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0