skolan

kul att sätta klockan på ringning och det står 3 timmar och 15 minuter tills man ska gå upp... (Y)
Trodde inte det var sant när den ringde och det var dags att gå upp. usch fy och blä var det idag!!!
Började med idrott, eftersom att jag var så jävla trött blev jag iställer ÖVER trött och hyper! Vi körde lite stafett,fotboll och kula. Kände i ryggen att man sprungit kan jag lova er! :S
Tack diana för lite utknäckning <3 mer behövs(A)

Fort som F*N till franskan, där märker man att de varit lov jag kommer typ inte ihåg ett smack... Sen blev det lite matte,svenska och No. Avslutade skoldagen med elevensval.

Ikväll kanske jag ska till Embla en stund, ha lite mys och skoj:) Dom andra badar vid Kallis men har lite annat att fixa med nu så vet inte om jag ska dit...! hihi^^


[inga bilder, fyyy va tråkigt]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0