Sko-Jos

En ganska normal jobbig skoldag... Lite matte, No, So, Franska, ni vet de vanliga gjorde inget specilet egentligen.
Efter var det stan som gällde för min del, lite shopping och fika. Svarta skin converse blev det! Toppen!
Hem en snabbis, sen gick jag och Wilma till Kallis där några var och badade. Sen hem igen.

Jag har glömmt att visa mina stövletter från i helgen!
(Det blev en liten halv knasig bild,mina ben är med men det blev lite konstigt)



OJOJ, nu regnar det super duper mycket och det blixtrar och dundrar. Så alla ni som kollar här och inte har bärbaradatorer, eller ja sånna som sitter fast med en sladd i väggen... DRA UR DET NU!
Jag vet...det är svårt att slita sig från min lilla blogg, men det är bättre att ni kan kolla in den fler gånger någon annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0