Roligast dag och världens regn!!!

Det var ett tag sen jag var på blogghumör...Men nu är det på topp!:)

Dagen började med lite matte och No. Sedan var det typ någon sak i aulan om gymnasieval, det var konstigt. Vi tjejer gjorde det kul ändå :) Efter var det rörelse typ då gick jag, mikkis och lina på stan kollade på det mesta.
Det var inte så godmt direkt men vi åt lite ändå. Jag och Mikkis gick på stan igen och provade en massa saker, det var kul:) Vi var roliga!
Dumma Franskan... Det var typ läxförhör på typ ett helt A4 med text som vi skulle översätta, SUCK*
Hade egentligen slutat med Embla slutade senare så jag tog typ 3 elevensval pass då, tillsammans med 9G tjejorna:) Mycket snack och lite jobb eller...

Sen kom Embla och jag blev ännu mer glad:) Vi gick till Hedbergs, fikade,snackade och hjälpte henne lite med eng. Det var super myyyyys<3
Gick hem till mig ett tag sedan gick jag med henne till öster.
Såg på ns ikväll också...

Jag har nog varit med om det värsta regnet någonsin!!!! Det haglade också! jag skojar inte, det var helt sjuk! På några sekunder var jag blöt in till huden och sminket rann medans kläderna satt fastklistrade mot huden, det droppade tom vttendroppar från näsan, fyyyy! Det komiska var att det typ vara det just den stunden jag var ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0