låååååång promenix

Tjaa!

Idag har jag gått på promenad med wilma i princip hela dagen. Men iaf typ flera timmar... -,-
Min cykel var borta och vi letade...
letadeletade och letade ÖVERALLT typ

Var lite sissådär små förbannad! Varje cykel jag såg kollade jag på... Den sista cykeln jag reagerade på var en cykel som stod några meter ifrån mitt hus... OCH DET VAR MIN CYKEL!!!
Gick hem och skulle lämna Wilma, när jag kommer tillbaka inom samma minut var den BORTA!!!!
shiiit på några sekunder var den borta...
Vi gick runt ett tag till och letade...utan något kul!
Vi kollade en sista gång på ett ställe där vi kollade för ett tag sedan och DÄR STOD DEN!
Nu var det några hus ifrån förra stället... tog med den hem och nu är jag GLAD! :D

Måste skynda mig till malin vi ska träna och ska låna hennes cykel för min är konstig nu. :P

MER SEN PUSSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0