"kaffekupongerna och html-kodernas hemligheter"

Den nya Jungstedts kriminalaren "kaffekupongerna och html-kodernas hemligheter" kommer äga den som var idag iaf...

Vet ni!? Jag tror att det spökar på min blogg... Det händer saker som inte jag har gjort! Det är sant. Fett läskigt... Fast jag hann märka det snabbt och har fixat i ordning det mesta av det. Men ändå ;O Och det värsta är att det fortsätter...


Trodde att det spökade i min lilla väska också... helt plöttsligt hittar jag ett kort som INTE var mitt!!! Kaffekuponger från donken liksom :S Har grubblat på det hela dan och berättade det för några idag. Rikard börajde skratta och det visade sig att det var han som var den misstänkte! MEN! det var Rikard som hade snott den av Marcus... Så ägaren är alltså Marcus :P
KRÅNGLIGT VÄRRE.... men detta mysterium är löst!

Det kanske hör ihop med blogg mysteriet ? Är Rikard den skylldige? Hmmm... tror inte det! Det är alldeles för komplicerat fön honom här inom bloggvärlden och html-koderna!

Fortsättning av "kaffekupongerna och html-kodernas hemligheter" kommer så fort jag fått mer info!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0