Glad och danshumör

Finfin kväll med det nya teatergänget:) lite uppvärmning idag eller vad ska jag kalla det.. I slutet såg vi på en film om Jesus som inte handlade om Jesus? Jaja, det var mysigt ändå!

Det är No prov imorron och jag har seriöst inte orkat kolla på No-böckerna, jag blir så jävla nervös så det finns inte. Kan jag det inte nu kan jag det inte imorron så är det bara!
Men nu när jag kom hem vågade jag kolla liiiite, skrev ner allt jag kunde och det gick faktiskt bra(Y)

Annars är jag glad, är på ovanligt bra humör. Jag har lust att Dansa?! vrf då...ja du det vet jag inte ens själv. Men imorron ska jag dansa:D wiiiee


mupppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0