Fullspäckat schema

Äntligen på plats i sängen och har skaffat mig ett extra element i rummet så jag fryser inte så mycket ikväll (Y)
Är jätte trött och det är inte så konstigt.. Vi började med en lagom lång skoldag, med matte, Franska, Engelska och slöjd. Helt okej:)

Efter drog några till Hedbergs som vanligt, det var mysigt! Men hann inte vara där så länge för vi skulle åka ut till självplock typ i Fole. På med gummistövlarna och sedan iväg. Det var kul! Gick och plockade majs, sen hittade jag lite gurka och vitkål, cooolt!

Hem och bytte om på några minuter sedan iväg till Pax träning. Jag och Kornelia var jätte duktigaoch gjorde en ny elddans med stav och slukning. Ganska mycket uppträdande nu i veckan...

Fick gå lite tidigare för att äta lite mat sedan var det iväg igen till Friskis&Svettis, DET VAR AS NAJS IKVÄLL! Vi gick pulsmedel och det var mer kondition i den, skit kul verkligen:)

Jag var ännu mer duktig när jag kom hem orkade göra läxor och fixa håret!

Puhh, vilken dag!!! Men väldigt kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0