fjasko

Skoldagen som skulle vara skol mästerskapen blev inte så lyckat för min del... Jag tycker inte vi pratar så mkt om det nu! Kan säga så mycket som att min stukade fot förstörde hela skiten och jag kom inte ens runt!!! ;O Och nu kan jag f*n inte ens gå klokt och den är typ blå! dumma j***l.

Men 9H har sin bäste Emelina som lyckades ta 2 st silvermedeljer! I 100meter, och fyy satan va det var jämt! Sen i längd också. Super duper bra av henne! <3
Bra till 9Harna i stafetten också! Ni var ett toppen lag:)

Efter skolan gick vi hem några till Emma för att träna lite matte, vi har G-prov imorron... Sedan hämtade jag och kornelia eld saker och tränade i ruinen med de andra:)
Vi har gjort dansen an aning enklare nu som tillmesta dels utspelas på högerbenet, då kan jag säkert vara med :) tack för att du gör allt så mkt lättare<3



Kommentarer
Postat av: emelina

tack för stöttandet, du äger, so do 9H!<3

2009-09-17 @ 19:33:37
Postat av: Lovisa

Lina är verkligen sååå sjukt snabb. Men du får krya på dig med foten.<3

2009-09-17 @ 22:24:21
URL: http://kickinavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0