fenix

Skit najs kväll igår asså! Jag, Vendela och Saga gick helt spontand upp till Fenix. Det var live där igår så det var ganska mycket folk. Där träffade jag Embla, Olivia och dom andra och var med dom. Var där hela kvällen typ... Det var jätte kul tjejer<3 måååste dit igen:)

När jag började att skriva tänkte jag skriva om REGNET utanför! För det var helt sukt med regn, asså allvarligt jag trodde det skulle börja regna in när som helst...
Men nu.. ÄR det typ SOL ute, hahahahah^^ coolt!

Idag ska jag hem till Emma och vara lekledare för Ellas kalas:) ska bli super kul! Kom ihåg förra året när jag var där ocksåm det var jätte kul med alla små barn! hihi^^ höres sen då! <3

                                                GRATTIS RIKARD!!!!!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0